maandag 5 februari 2018

1ste Reminder Winter Challenge



Goedemorgen allemaal,

Februari is alweer gestart en dat betekend dat er ook weer een
nieuwe challenge bij Crea Chicky's is gestart.
Het thema voor deze maand is Winter / Valentijn.
De laatste weken van de winter zijn aangebroken dus leef je nog lekker uit
met al je sneeuw en ijs spullen.
Deze "snelle" digi is van onze sponsor deze maand:



Wat heb ik allemaal gebruikt voor deze kaart:
De basis is de Shape Art Hexagon mal van Dutch Doobadoo (470.713.148).
Deze leuke vorm heb ik bekleed met het Happy Holidays design papier van Joy (6011/0390).
De digi is van Paper Nest Dolls en heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors.
Rondom de digi heb ik Embossing Enamel van Stampendous gebruikt voor een sneeuw effect.
Achter de digi heb ik een dennenbomen rand gemaakt met de LR0444 van Marianne Design.
De sneeuwsterren heb ik bewerkt met embossing poeder van NUVO waardoor ze extra gaan "shinen"
Voor de tekst heb ik de Snow Cool stempelset van Lawn Fawn gebruikt (LF1226).
Als laatste nog een bloemtoef en de winterkaart is klaar !

Nu is de beurt aan jullie. 
Ik wens jullie heel veel plezier en zie graag jullie creaties terug bij onze challenge.

Creatieve groetjes
Lilian



Geen opmerkingen:

Een reactie posten