zondag 5 maart 2017

1e reminder #8 challenge

Vandaag mag ik mijn creatie laten zien voor de #8 challenge van creachickies met thema pasen.


Onze sponsors deze maand zijn paper nest dolls en Ilona's hobbyshop


Mijn digi heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.

Het materiaal ( jute, label, ribbelkarton en sterretje) is gesponsored door Ilona’s hobbyshop
en de rest is uit eigen collectie.
De tekst vrolijk Pasen is mijn eigen handschrift en geschreven met een brushpen van Pentel.


Ik hoop dat ik jullie weer met velen gaan meedoen (net als afgelopen keer) met deze challenge
en dat ik je een beetje heb geïnspireerd met dit kaartje.
We zullen ook nu weer Random een winnaar kiezen
en deze mag drie digi’s uitkiezen op de site van Papernestdolls.
Zo heeft iedereen evenveel kans op de prijs.
De Gastdesigner en ook de Top3 zal door het DT-Team worden gekozen.

Wisten jullie trouwens ook dat we een facebook groep hebben? 
Kom er eens kijken of post je kaartjes daar als het op de blog niet lukt bv. 

Voor deze challenge kun je nog meedoen tot 28 maart 17.00 uur.
Zorg wel dat je gebruik maakt van een zelf ingekleurde stempel, minimaal 1 anders doe je niet mee!


Greetzzz Miriam


1 opmerking: