zaterdag 17 september 2016

4e reminder challenge #2 Halloween

Hallo allemaal

Vandaag ben ik aan de beurt om mijn Reminder kaartje te plaatsen,
voor de lopende Challenge van
Het Thema voor deze maand is Halloween.
  


Onze sponsor is:



En






Eigenlijk heb ik zelf niks met Halloween,
 maar toch is het wel leuk om zo'n kaartje te maken.
Het is dan wel zoeken naar geschikte materialen die bij dit thema horen.
Maar denk wel dat het gelukt is!!

De Digi die ik gebruikt heb heet: Wizardry- Wizard 6
En is van onze sponsor Bogaboo.
Ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
Het Design papier is van: Bobunny-Fright Delight
De spinnen heb ik uit Design papier geknipt.
De pompoen en de kat heb ik ooit eens bij zeeman gekocht.


Ik hoop dat jullie gezellig mee gaan doen met onze Challenge!
Dit kan tot 29 september 17.00 uur


Lieve groetjes Joukje
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten