donderdag 28 juli 2016

Het tweede voorstel rondje

Goedemorgen allemaal, 
Vandaag komen we even langs om een volgend voorstel rondje te doen.
Dit keer stel ik graag aan jullie voor. Deze creatieve en getalenteerde dames.

Ze hebben er heel veel zin in en ze zijn al druk om hun inspiratie kaartjes maken.


Jolanda, Geertje, 
Jolanda, Geertje en Joukje welkom in ons team. Heel veel sucses en heel veel plezier met jullie nieuwe dt job !!

We beginnen met....






Hallo allemaal, ik ben Jolanda, 58 jaar, getrouwd, 2 uitwonende kinderen en tot vorig jaar september fulltime werkzaam als boekhouder. Nu gestopt met werken en genietend van mijn vrijheid door vreselijk druk te zijn met kaarten maken in al zijn facetten. 3D, stempels inkleuren, mallen, bloemen maken, je kunt het zo gek niet bedenken of ik doe het of wil het nog uitproberen.
Ik vind het ontzettend leuk om als lid van dit designteam een succes te maken van deze nieuwe site.






Ik zal me ook nog even voorstellen
Ik ben Geertje Deelstra, 38 jaar en getrouwd met Jentje. Samen hebben we 3 zonen van 12, 10 en 3 jaar. We wonen met veel plezier in Friesland, in een dorp dichtbij Leeuwarden.
Ik ben al jaren creatief bezig, maar sinds 2007 maak ik voornamelijk kaarten.
Ik hou heel erg van cutie stempels, welke ik inkleur met derwent potloden, distress inkt en zo nu en dan met copics. Ook mogen stansen niet ontbreken op mijn kaarten. Behalve dt-er te mogen zijn in dit leuke DT-team van Crea Chicky, zit ik sinds mei ook in het team van Paradise of Magnolia en Mijn besties inkleuren met distressinkt en potloden.
Ik hoop jullie te inspireren met leuke voorbeelden.






Ook ik wil me even voorstellen.
Ik ben Joukje Terpstra geboren in 1954, getrouwd met Simon.
We hebben een zoon en een dochter, die elk een gezinnetje hebben.
En ik ben beppe/oma van 3 kleinzoons en 3 kleindochters, een heel rijk bezit.
We wonen in het uiterste noorden van Friesland.
Ik ben altijd wel creatief bezig geweest.
In 2008 ben ik begonnen met het inkleuren van stempelafdrukjes, super leuk om te doen en erg ontspannend.
Sinds 2011 zit ik in het Design Team van : Kleuren met Potloden.
En in maart 2016 ook in het DT van: Mijn Bestie's inkleuren met Poloden Distress inkt en Zig Clean Collor's.
Nu mag ik ook deel uitmaken van het Crea Chicky's DT Team.
Super leuk om ook hier mijn freubels te laten zien, en hoop dat het jullie inspireert.
Lieve groetjes Joukje






Nog heel even geduld allemaal, We zijn aan het aftellen. tot over drie dagen dan komen onze laatste twee dt- sters voorbij.

Groetjes Het dt team

2 opmerkingen:

  1. Welkom in het team Jolanda, Geertje en Joukje. Sucses en heel veel plezier in ons team.

    XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg! Had ik helemaal gemist dat er een nieuw blog zou komen! Gezellig team lijkt me en ik ben reuze benieuwd naar de eerste challenge morgen! Heel veel plezier DT!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen